Понедельник, 09.12.2019, 03:48
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS

КУ "Михайловская ООШ І-ІІІ ступеней №3"

Главное меню
Мини-чат
Гаряча лінія
Гаряча лінія
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Одарённые дети

Алгоритм роботи з обдарованими дітьми

 

1. Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

- використання методик «Оперативна пам'ять»,«Пам’ять на образи», «Кількісні відношення»,«Методика Равена»;

- проведення тесту А.Фурмана для визначення інтелектуального потенціалу дитини;

- запровадження діагностики для вивчення інтересів особистості, діагностики інтелекту;

- створення банку даних «Обдарована дитина».

2.  Мотиваційна робота з обдарованими дітьми для орієнтації їх на досягнення високих результатів діяльності

3.   Організація системної роботи:

-           ступенева профілізація навчання;

-           введення додаткових предметів, спецкурсів, курсів за вибором ;

-           широка мережа факультативних занять ;

-           самоосвітня діяльність учнів

-           робота консультативного центру;

-           змістовна позанавчальна робота.

4.   Добір та розстановка кадрів, розподіл міме ними прав та обов'язків з урахуванням особистісних рис та можливостей, психологічної сумісності, мети особистого розвитку:

-           психологічне діагностування та анкетування;

-           моніторинг діяльності вчителя;

-           науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;

-           розробка та впровадження авторських програм.

5.  Формування відносин співробітництва, партнерства у системі " Вчитель-учень ":

психолого-педагогічні семінари, тренінги; зворотне анкетування; проблемні семінари, "круглі столи"; створення " ситуації успіху".

6.   Самореалізація творчої особистості:

-    предметні заочні олімпіади різних етапів;

-    районні та обласні турніри, конкурси;

-    конкурси-огляди,фестивалі художньої творчості;

-    інтелектуальні ігри;

-    творчі звіти;

-    науково-практичні конференції;

-    учнівське самоврядування;

-    день самоврядування.


7. Розробка та вдосконалення системи заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:

-    визначення критеріїв використання системи заохочень;

-    проведення Дня науки; преміювання переможців та призерів олімпіад, конкурсів, фестивалів тощо.

8. Управлінська підтримка творчих груп, формування єдиного творчого поля:

-    випуск інформаційного вісника «Інтелектуал»;

-    створення умов для видавничої діяльності вчителів та учнів;

-    усебічне сприяння роботі творчих груп та об'єднань;

- система морального та матеріального стимулювання педагогічних працівників.

9.     Очікувана мета:

-    сформована особистість із глибокими та міцними знаннями;

-    максимальний розвиток творчої та інтелектуальної обдарованості;

-    майбутній учений-дослідник;

-    усебічний загальнокультурний розвиток;

-    гуманістичний світогляд;

-    активні життєві компетенції;

-    уміння працювати в колективі;

-    висока культура, добрі естетичні смаки;

-  прагнення до постійного вдосконалення здоров'я у всіх його проявах: духовному, соціальному, психічному, фізичному.

Поиск
Календарь
«  Декабрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
СКОРО
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Я маю право!
Я маю право!
Время жизни сайта

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтов - uCoz