Головне меню
Мини-чат
Гаряча лінія
Гаряча лінія
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Одарённые детиАлгоритм роботи з обдарованими дітьми
1. Виявлення здібностей та обдарувань учнів: - використання методик «Оперативна пам'ять»,«Пам’ять на образи», «Кількісні відношення»,«Методика Равена»; - проведення тесту А.Фурмана для визначення інтелектуального потенціалу дитини; - запровадження діагностики для вивчення інтересів особистості, діагностики інтелекту; - створення банку даних «Обдарована дитина». 2. Мотиваційна робота з обдарованими дітьми для орієнтації їх на досягнення високих результатів діяльності 3. Організація системної роботи: - ступенева профілізація навчання; - введення додаткових предметів, спецкурсів, курсів за вибором ; - широка мережа факультативних занять ; - самоосвітня діяльність учнів - робота консультативного центру; - змістовна позанавчальна робота. 4. Добір та розстановка кадрів, розподіл міме ними прав та обов'язків з урахуванням особистісних рис та можливостей, психологічної сумісності, мети особистого розвитку: - психологічне діагностування та анкетування; - моніторинг діяльності вчителя; - науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми; - розробка та впровадження авторських програм. 5. Формування відносин співробітництва, партнерства у системі " Вчитель-учень ": психолого-педагогічні семінари, тренінги; зворотне анкетування; проблемні семінари, "круглі столи"; створення " ситуації успіху". 6. Самореалізація творчої особистості: - предметні заочні олімпіади різних етапів; - районні та обласні турніри, конкурси; - конкурси-огляди,фестивалі художньої творчості; - інтелектуальні ігри; - творчі звіти; - науково-практичні конференції; - учнівське самоврядування; - день самоврядування. 7. Розробка та вдосконалення системи заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів: - визначення критеріїв використання системи заохочень; - проведення Дня науки; преміювання переможців та призерів олімпіад, конкурсів, фестивалів тощо. 8. Управлінська підтримка творчих груп, формування єдиного творчого поля: - випуск інформаційного вісника «Інтелектуал»; - створення умов для видавничої діяльності вчителів та учнів; - усебічне сприяння роботі творчих груп та об'єднань; - система морального та матеріального стимулювання педагогічних працівників. 9. Очікувана мета: - сформована особистість із глибокими та міцними знаннями; - максимальний розвиток творчої та інтелектуальної обдарованості; - майбутній учений-дослідник; - усебічний загальнокультурний розвиток; - гуманістичний світогляд; - активні життєві компетенції; - уміння працювати в колективі; - висока культура, добрі естетичні смаки; - прагнення до постійного вдосконалення здоров'я у всіх його проявах: духовному, соціальному, психічному, фізичному. |
Поиск
Календарь
Полезные ссылки
Время жизни сайта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||