Понедельник, 09.12.2019, 04:04
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS

КУ "Михайловская ООШ І-ІІІ ступеней №3"

Главное меню
Мини-чат
Гаряча лінія
Гаряча лінія
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Методическая работа


Цілі методичної роботи:
  • реалізація проблемної науково-методичної теми району, проблемної теми школи;

  • інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології;

  • всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, підвищення методичної культури вчителя як вищої форми активності педагога;

  • аналіз і контроль навчально-виховного процесу, забезпечення профільного навчання та збереження контингенту учнів школи.

    Основні методичні заходи

  • Календарно-тематичне планування;

  • Атестація, курси;

  • Робота з молодими вчителями;

  • Вивчення, узагальнення, поширення досвіду вчителів;

  • Робота над проблемною темою;

  • Випуск методичних бюлетенів;

  • Предметні тижні;

  • Позакласна робота з предметів (участь в предметних олімпіадах, МАН, загальношкільних та районних святах, конкурсах);

  • Робота гуртків, факультативів, додаткові заняття.

Розвиток обдарованості учнів у системі освіти 2011 – 2015 роки
Мета:
створення системи виявлення,   розвитку і підтримки дітей з ознаками обдарованості, забезпечення умов
для їх особистісної, соціальної самореалізації і професійного самовизначення

Етапи реалізації програми:
1. 2011-2012р. – теоретичний етап
2. 2012- 2013р. – етап апробації
3. 2013-2014р. –  етап впровадження
4. 2014-2015р. – аналітичний етап

Очікувані результати
1.Створення концептуальної моделі розвитку обдарованих учнів школи та системи управлінського забезпечення процесом розвитку обдарованих школярів.
2.Удосконалення змісту, форм і методів науково – методичної роботи.
3.Створення сприятливих умов для навчання і розвитку дітей з підвищеними здібностями.

Теоретичний етап (2011 -2012 н.р.)
Мета: науково-теоретичне засвоєння проблемної теми
Зміст роботи:
1. Вивчення методологічних засад визначення особистісних чинників розвитку обдарованості.
2.Розробка планів самоосвіти вчителів школи. Визначення індивідуальних тем роботи з проблемної теми.
3. Аналіз наукової та науково – методичної літератури з проблеми.
4. Аналіз досвіду впровадження проблеми (зарубіжного та вітчизняного)
5. Розробка концептуальної моделі розвитку обдарованих учнів, модернізація системи пошуку і вивчення особистості обдарованих дітей.
6.Оволодіння категоріальним апаратом щодо проблеми розвитку обдарованих учнів у системі освіти.
7.Вивчення передового досвіду  з проблемної теми школи, району.
8. Оформлення загальношкільного стенда "Гордість школи”, куточка – вітання переможців конкурсів, змагань.

Форми і методи роботи:
1.Участь у районних семінарах–практикумах, практичних заняттях РМО, творчих групах.
2.Участь у шкільному семінарі–практикумі, розгляд теоретичних питань, обмін досвідом роботи на засіданнях шкільних МО, засіданнях методичної ради школи.
3.Засвоєння науково-методологічних засад  щодо розвитку обдарованості шляхом самоосвіти.
4. Колективна та індивідуальна робота з батьками.
5.Залучення учнів до участі в олімпіадах, змаганнях, конкурсах , виставках різного напряму.
6.Аналіз роботи на І етапі роботи з проблемної теми
Очікувані результати
  • pТеоретичне вивчення вчителями школи проблемної теми.
  • pСформованість уяви про систему роботи з розвитку  обдарованості учнів, вироблення рекомендацій для вчителів, батьків. 
  • pЗдійснення корекції інформаційного банку даних "Обдарованість,” оформлення повних  списків здібних та обдарованих учнів із різних напрямів діяльності. 

Етап апробації (2012-2013 н.р.)
Мета: засвоєння науково–методичних засад щодо розвитку обдарованості учнів
Зміст роботи:
1.Вибір, аналіз, експериментальна перевірка нових методів роботи з учнями.
2.Внесення коректив, доповнень щодо реалізації науково–методичної теми.
3.Обмін досвідом роботи з обдарованими учнями.
4.Визначення науково–методичних проблем, які викликають утруднення під час реалізації проблемної теми.
5.Оформлення карток обдарованої дитини.
Форми і методи роботи:
1. Участь у районних науково-практичних семінарах, практичних заняттях РМО, творчих групах, ярмарці педагогічних ідей.
2. Участь у шкільному семінарі–практикумі,  обмін досвідом роботи на засіданнях шкільних МО, засіданнях методичної ради школи.
3. Проведення методичних тижнів (відкриті уроки, години спілкування, позакласні заходи)
4. Залучення учнів до участі в олімпіадах, змаганнях, конкурсах , виставках різного напряму.
5. Видання методичних рекомендацій  щодо організації роботи з обдарованими учнями.
6. Аналіз роботи на ІІ етапі роботи з проблемної теми.
Очікувані результати
Готовність педагогічних кадрів до впровадження технологій розвитку обдарованості школярів.

Етап впровадження (2013 – 2014 н.р.)
Мета: Впровадження в усіх ланках системи науково-методичної роботи школи нового змісту та технологій роботи щодо розвитку обдарованості учнів.
Зміст роботи:
1. Удосконалення педагогічної майстерності вчителів з даної проблеми, корекція діяльності.
2. Інформаційне забезпечення процесу впровадження науково-методичної проблеми.
Форми і методи роботи:
1.Творчі звіти вчителів школи з самоосвіти.
2. Участь у науково-практичному семінарі.
3.Проведення відкритих уроків та позакласних заходів.
4.Залучення учнів до участі в олімпіадах, змаганнях, конкурсах, виставках різного напряму.
5.Підготовка до друку матеріалів з досвіду роботи
6.Аналіз роботи на ІІІ етапі роботи з проблемної теми.
Очікувані результати
pВпровадження в усіх ланках системи науково-методичної роботи школи нового змісту та технологій роботи щодо розвитку обдарованості учнів.

Аналітичний етап (2014 -2015 н.р.)
Мета: вивчити та узагальнити результати впровадження єдиної науково – методичної проблеми та програми щодо розвитку обдарованості учнів школи
Зміст роботи:
1. Узагальнення досвіду роботи вчителів.
2.Публікації в педагогічній пресі з висвітленням досвіду роботи вчителів школи.
3.Фестиваль методичних ідей.
4.Аналіз результативності роботи з проблемної теми на засіданні педагогічної ради.

Форми і методи роботи:


1.Творчі звіти МО вчителів школи.
2.Проведення відкритих уроків та позакласних заходів.
3.Залучення учнів до участі в олімпіадах, змаганнях, конкурсах , виставках різного напряму.
4.Підготовка  матеріалів з досвіду роботи до фестивалю методичних ідей, публікацій у фахових виданнях.
5.Аналіз роботи на IV етапі роботи з проблемної теми.
p
Очікувані результати
  • Максимальна реалізація творчих та інтелектуальних можливостей учнів.
  • pПокращення якісних показників виступів учнів на районному, обласних рівнях; покращення показників успішності школярів.
  • pУдосконалення змісту, форм і методів науково- методичної роботи.


Робота над проблемною темою школи в 2006-2011роках

Поиск
Календарь
«  Декабрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
СКОРО
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Я маю право!
Я маю право!
Время жизни сайта

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтов - uCoz