Головне меню
Мини-чат
Гаряча лінія
Гаряча лінія
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Методическая работаЦілі методичної роботи:
Мета: створення системи виявлення, розвитку і підтримки дітей з ознаками обдарованості, забезпечення умов для їх особистісної, соціальної самореалізації і професійного самовизначення
Етапи реалізації програми:
1. 2011-2012р. – теоретичний етап
2. 2012- 2013р. – етап апробації
3. 2013-2014р. – етап впровадження
4. 2014-2015р. – аналітичний етап
Очікувані результати
1.Створення концептуальної моделі розвитку обдарованих учнів школи та системи управлінського забезпечення процесом розвитку обдарованих школярів.
2.Удосконалення змісту, форм і методів науково – методичної роботи.
3.Створення сприятливих умов для навчання і розвитку дітей з підвищеними здібностями.
Теоретичний етап (2011 -2012 н.р.)
1. Вивчення методологічних засад визначення особистісних чинників розвитку обдарованості.
2.Розробка планів самоосвіти вчителів школи. Визначення індивідуальних тем роботи з проблемної теми.
4. Аналіз досвіду впровадження проблеми (зарубіжного та вітчизняного)
5. Розробка концептуальної моделі розвитку обдарованих учнів, модернізація системи пошуку і вивчення особистості обдарованих дітей.
6.Оволодіння категоріальним апаратом щодо проблеми розвитку обдарованих учнів у системі освіти.
8. Оформлення загальношкільного стенда "Гордість школи”, куточка – вітання переможців конкурсів, змагань.
Форми і методи роботи:
1.Участь у районних семінарах–практикумах, практичних заняттях РМО, творчих групах.
2.Участь у шкільному семінарі–практикумі, розгляд теоретичних питань, обмін досвідом роботи на засіданнях шкільних МО, засіданнях методичної ради школи.
3.Засвоєння науково-методологічних засад щодо розвитку обдарованості шляхом самоосвіти.
5.Залучення учнів до участі в олімпіадах, змаганнях, конкурсах , виставках різного напряму.
6.Аналіз роботи на І етапі роботи з проблемної теми Очікувані результати
Етап апробації (2012-2013 н.р.) Мета: засвоєння науково–методичних засад щодо розвитку обдарованості учнів
1.Вибір, аналіз, експериментальна перевірка нових методів роботи з учнями.
2.Внесення коректив, доповнень щодо реалізації науково–методичної теми.
4.Визначення науково–методичних проблем, які викликають утруднення під час реалізації проблемної теми.
1. Участь у районних науково-практичних семінарах, практичних заняттях РМО, творчих групах, ярмарці педагогічних ідей.
2. Участь у шкільному семінарі–практикумі, обмін досвідом роботи на засіданнях шкільних МО, засіданнях методичної ради школи.
3. Проведення методичних тижнів (відкриті уроки, години спілкування, позакласні заходи)
4. Залучення учнів до участі в олімпіадах, змаганнях, конкурсах , виставках різного напряму.
5. Видання методичних рекомендацій щодо організації роботи з обдарованими учнями.
Готовність педагогічних кадрів до впровадження технологій розвитку обдарованості школярів.
Етап впровадження (2013 – 2014 н.р.)
Мета: Впровадження в усіх ланках системи науково-методичної роботи школи нового змісту та технологій роботи щодо розвитку обдарованості учнів.
1. Удосконалення педагогічної майстерності вчителів з даної проблеми, корекція діяльності.
2. Інформаційне забезпечення процесу впровадження науково-методичної проблеми.
1.Творчі звіти вчителів школи з самоосвіти. 4.Залучення учнів до участі в олімпіадах, змаганнях, конкурсах, виставках різного напряму.
Очікувані результати pВпровадження в усіх ланках системи науково-методичної роботи школи нового змісту та технологій роботи щодо розвитку обдарованості учнів.
Аналітичний етап (2014 -2015 н.р.)
Мета: вивчити та узагальнити результати впровадження єдиної науково – методичної проблеми та програми щодо розвитку обдарованості учнів школи
2.Публікації в педагогічній пресі з висвітленням досвіду роботи вчителів школи.
4.Аналіз результативності роботи з проблемної теми на засіданні педагогічної ради.
Форми і методи роботи: 3.Залучення учнів до участі в олімпіадах, змаганнях, конкурсах , виставках різного напряму.
4.Підготовка матеріалів з досвіду роботи до фестивалю методичних ідей, публікацій у фахових виданнях.
p
Очікувані результати
|
Поиск
Календарь
Полезные ссылки
Время жизни сайта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||